Rutina de sport #1

Fiind un amator de sport de o bună vreme (2011), pot să spun cu certitudine că am avut multe perioade în care cu greu mai găseam motivația de a face sport. Indiferent că era de vină locația, echipamentul, vremea, compania, starea de spirit, rezultatul era același: MONOTONIA.

În cazul meu, motivul nr 1 care îmi provoca această monotonie era strategia superficială. Nu aveam un obiectiv clar. Erau multe dimineți, la aceeași oră, când îmi luam adidașii în picioare și alergam aceeași distanță prin aceleași locuri. Devenise un automatism care în afară de transpirație și endorfine nu îmi aducea niciun beneficiu. Ajunsesem să fac sport în aceeași manieră în care mă spălam pe dinți.

Am învățat că pentru a avea o continuitate în acest (totuși) hobby, e nevoie de un obiectiv clar. Deși am câteva podiumuri la activ, pentru mine sportul mereu a fost la nivel de hobby. Am concurat, m-am luptat, am pierdut, am fost competitiv, am câștigat, m-am accidentat. Însă niciodată nu am trecut de bariera amatorismului.

Așadar, vă propun următoarea idee de antrenament. Nu este un workout luat cu copy/paste de pe internet. Este o rutină pe care am folosit-o de multe ori. O rutină care m-a ajutat enorm atât la concursuri dar mai ales mi-a îmbunătățit sănătatea și starea de spirit; pentru că până la urmă exact despre asta este vorba de fapt: DESPRE SĂNĂTATE. Nu despre medalii, cupe, poze pe social-media sau alte obscure validări sociale.

RUTINA DE SPORT #1

DIMINEAȚA

Aici depinde de nivelul vostru de pregătire. Puteți combina doar una dintre cele 3 rutine de sport per lună cu workoutul de seara. Dacă realizați că e prea ușor, atunci le puteți face zilnic pe toate 3 + alergarea de seară.

  • 30-day SQUAT Routine
  • 30-day PUSH-UP Routine
  • 30-day CRUNCH Routine

SEARA

  • alergare aprox. 50min FARTLEK