Un mic-dejun mai sănătos #1

Astăzi îți voi da o idee pentru un mic-dejun mai sănătos care o să îți dea un boost adevărat de energie. Trecând printre articolele scrise până acum, realizez că niciuna dintre acestea nu au atins (e doar opinia personală) capitolul cel mai important pentru o viață mai mulțumitoare și plină de energie: NUTRIȚIA.

Nu cred că veți avea vreo revelație dacă îți spun următorul lucru:

Indiferent cât de mult și de des faci sport, având o nutriție precară, sănătatea ta tot va avea de suferit.

Acum, să trecem la ideea #1 pentru un mic-dejun mai sănătos:

Dark Guacamole și Curcuma Smoothie

INGREDIENTEPAȘI DE URMAT
Dark Guacamole
Pentru 6-8 porții vom avea nevoie de:
● 2 bucăți avocado
● 1 linguriță pudră de cacao
● 50gr ciocolată neagră (min 60%)
1. Topește ciocolata pe aragaz (sau în cuptor) sau mărunțește-o.
2. Adaugă toate ingredientele (ciocolata, avocado, cacao) într-un blender sau mixează-le manual. Lasă-le 1-2 minute până obții o pastă densă.


Curcuma Smoothie
● 100ml apă plată
● 1/3 linguriță de pudră de curcuma
● 1/2 linguriță de pudră de amla
● 1 banană
● 100gr fructe congelate
1. Amestecă-le pe toate într-un blender.

Se poate servi pe o felie de pâine integrală sau cu biscuiți de ovăz.

Câteva remarci:

  • este foarte energică, deci mare atenție la câtă cantitate consumi. În cazul meu, o felie de pâine unsă cu dark guacamole a avut un efect similar cu un dublu expresso.
  • în caz că este prea amară îți recomand să o îndulcești cu miere sau sirop de arțar
  • iar pentru decor am folosit afine și nucă de cocos

Poftă bună! 🙂